melinadavideit

2010-03-23
10:38:41

god morgon!
här mamma kommer en bild på datorn eftersom du inte tror mig när jag säger att skärmen var delad i 6!!



alltså jag ljuger inte! :P

tydligen säger då mamma iaf  att det inte var nå fel på skärmen utan det var moderkortet som va helt kört? jag fattar ingenting :P

nu sitter jag iaf här hemma i soffan på linds och har en ledig dag, det snöar på som attans utanför fönstret och det är väl fint =) vet inte vad jag ska hitta på idag. somnade som en stock igår vid halv 10. skräll att jag somnar tidigt?! fattar inte, innan jag flyttade hit kunde jag inte lägga mig innan 12. men det är nog bra på ett sätt =) så jag får sova ut!

alla mina kära sambos som nu är 4, jobbar :P kakan ligger inne i simons rum och sover, så vi har även haft en inneboende inatt ;) och det är bara jag som är vaken. tack och lov så har inte linds åkeri väsnats så mycket nu på morgonen, utan det är bara hundarna som har låtit. snacka om att man chockvaknar här ibland när dom sätter igång alla maskiner precis under mig klockan 6 på morgonen! PANG så flyger man ur sängen och undrar om jorden går under?

sitter och tittar på efter tio, finns det någon mer konstig människa än malou eller? hon är så jäkla knäpp?! fattar inte hur hon tänker. jag hade inte orkat med mig själv om jag va henne. jag hade inte ens velat träffa henne!! hon ställer så konstiga frågor och hittar på egna svar eller formar om personen som svarars svar så det blir helt vridet. gah.

appropå att träffa människor, hade inte ni velat träffa er själva någon gång? och typ känna efter hur och vad man skulle tycka om sig själv som person? det brukar jag tänka på ganska ofta. tänk att få träffa sig själv.. vad hade min första uppfattning varit? ganska coolt iaf, fan va vi skulle ha mycket saker att prata om ;D

om ni undrar varför jag skriver så mycket nu så fick jag klagomål från min kära mamma igår kväll för att jag bara lägger upp bilder och inte skriver någonting. hon ville att jag skulle skriva om mina känslor. haha jaha, vad känner jag? jag känner mig glad, jag känner mig lite morgonseg sådär, mätt nu efter frukosten, nyfiken på vad jag ska hitta på för nå idag, jag känner mig irriterad på malou på tv, jag känner förståelse för vad dom pratar om på tv. hmmmm mamma är du nöjd? ;D

har tänkt rätt mycket på daddy dom senaste dagarna. ibland kommer verkligheten ifatt en och man vet inte vad man ska göra. vad ska jag göra? kan jag göra någonting? borde jag ringa någon? det känns som ett måste men ändå som en börda. jag vill inte ringa, för jag vet inte vad jag ska säga. äsch.
var nära på att ringa corey igår men sen kom jag på mig där också, vad ska jag säga?
jag är hopplös jag vet :P


Kommentarer:
#1: Mammen

de tar sig!!, bra gumman!!

hjärnjumpa!!

Corey, blir nog glad om du ringer, behöver inte veta vad du ska säga, bara höra hur de är!!

puss!!

2010-03-23 @ 11:23:07
#2: DFG

Fan tänk om jag fick träffa mig själv, det skulle väl bli boxnings match dir!=) Man är tydligen lite hettsig har jag hört=) Tänk om man fick träffa sig själv helt dyng, Fan va kul jag skulle ha!

Tja Björk! Tja på dig själv du! Kör för FA-AN!! Ja kör bara!!!=)) hahaha!!! Och om man skulle råka bli utslängd från något ställe skulle en av oss kanske få vara kvar ändå? Eller? Fan vilka tankar du dragit igång i skallen på mig nu Mellis!! hmmm?!=)

Hoppas att du har en bra ledig dag.

Snygga tofflor du har=)

2010-03-23 @ 14:23:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: