melinadavideit

2010-03-24
20:34:37

good evening!
idag har jag stått i örnen från 8.30-16.45 sen tranan från 16.45-18.15.. örnen har chillat på som fan. men när jag kom till tranan.... DET VAR DEN VÄRSTA EN OCH EN HALVTIMMEN I MITT LIV!! nästinpå iaf!

VARFÖR ÄR ALLA IDIOTER SOM EXISTERAR I VÄRLDENS ALLA HÖRN I EN OCH SAMMA LIFT PRECIS SAMTIDIGT?! jag fattar inte att man kan vara så TOTALT IQbefriad som alla var i liften !!!!heeeerrrrreeeeggguuuuuudddddd.

alla här hemma sitter och dricker öl, men inte jag för jag dricker inte öl! och sen så är jag den enda i detta hus som jobbar imorn.. kul :P imorn är det löning iaf =) det känns ju gött!!! GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

och sen så får jag tillbaka min dator imorn ;D tjohooooooo va skoj!

Kommentar:
#1: DFG

Är det inte en som dricker dvorek oxå;)Bra att du är nyckter för i morgon kommer inspecta igen=)

By the way så vann DIF i kväll och aik förlorade i går=)) Livet leker!!!!

2010-03-24 @ 21:52:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: