melinadavideit

2010-03-15
08:38:12

linds åkeri
ja där bor man, vilket ställe alltså ;D har så sjukt kul med mina sambos så det borde vara olagligt!
igår har jag och simon garvat så vi höll på att kissa på oss, i förrgår låg jag och adina och kramades i min säng och garvade så vi höll på å kissa på oss, sandra garvar jag också med när man minst anar det :D haha!





hahaha bara en sån här sak! simons fot är ett russin efter en dag på jobbet!! ser ju helt sjukt ut!! hahahaha




fladdi ligger i soffan och är cooool :D



haha simon sitter och hetsar adina vid tradera! dom köpte nå grejer på fyllan som adina numera ångrar och inte vill köpa :D hahah!!

nej fy tusingen! idag blir det bräda. bara sandra kommer hem någon gång? om hon nu kommer hem vill säga! förhoppningsvis blir det några goa kalla i backen ! :) inte öl alltså! för de dricker jag inte ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: