melinadavideit

2010-03-29
11:28:05

mora mora mora
man åker från ett hem till ett annat =) det är som om jag lever i 2 världar! jag har riktigt fått in hemkänslan uppe i sälen nu, men finns det någonting som känns mer nice än att verkligen komma HEM =)

jag kom iaf hit igår vid halv 7 någon gång =) min ford går ju så jäkla fort!! snittade 130 hela vägen från sälen till mora =) så det tog ju inte alltför lång tid att åka den där slingriga vägen som jag bara hatar! sen när jag kom hem ställde jag mig direkt och agerade kock och mums va gott det blev!
sen kom stefan hit och myste med mig och så kollade vi på johan falk sen vart vi så trötta så vi somnade.

klockan 5 imorse (ALLTSÅ 4 PGA SOMMARTID) ringer hans väckarklocka och han ska upp och äta frukost, och han ville att jag skulle göra honom sällskap så jag tog täcket som ett täckmonster och följde med in i köket verkligen helt koma och la mig i kökssoffan. haha kul sällskap jag måste varit :D sen hade han ätit klart så då gick vi och la oss igen :P sen ringde klockan igen vid 6 och då skulle han åka iväg till tåget! och jag somnade igen på stört :P vaknade sen igen vid kvart i 10. gött att känna att man kan sova =)

snart ska jag ner på stan och luncha lite med ida min vän =)

Kommentar:
#1: stiif

haha fyfan monkeytårna!

2010-03-30 @ 22:16:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: