melinadavideit

2010-03-23
20:43:42

wöwööö
tjingtjong! nu ligger jag här i min säng och har sällskap av adina, simon och björn :D mina kära sambos =) bara sandra som saknas ! hon är och fikar med sin snuttesvante =)

idag har jag som sagt, eller om jag nu har sagt det? gjort absolut INTE ETT SKIT! och fan va gött det har varit! gick upp vid kvart i 10 och la mig framför tvn sen vid 11 nångång vaknade kakan :P hon satte sig och joinade mig ett tag till 12 typ, sen åkte hon hem :P och sen dess har jag typ bara lagat lite mat och klätt på mig :D värd dag! men fan va gött det har varit!! en riktigt ledig chilldag =)

JO förresten! eftersom det snart är slut här på kläppen kände jag att jag fick lov att finslipalite och addera lite på mitt CV! så man kanske kommer någonstans här i livet ;)

hahaha fan va ja garvar åt simon! vi har fått nån konstig cprelation så såfort vi ser varandra är vi helt cp! haha vi är mongokompisar helt enkelt! i nån vecka nu har vi kört med finnlandssvenska med en släng av daladialekt :D haha ja ni ser ju bara hur det ser ut att läsa det och då kan ni bara tänka er hur det låter när vi är igång :D
på morgonen är vi som värst! haha :D stackars våra sambos =) björn är väl helt chockad som är ny i vårat bogäng på linds =) men han vänjer sig väl med att vi skriker till varandra här på mornarna! adina och sandra är ju vana iaf =)

Kommentar:
#1: DFG

Björna passar in bra på linds tycker jag! Bara slafsar och löskemän som bor där=) HAHA!!!!;)

2010-03-23 @ 20:58:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: