melinadavideit

2010-05-27
20:41:07

26 maj
tjing! här sitter jag med bränd kropp och väntar på mat, faaan va god mat vi ska äta idag på hantverkaregatan, det är inte klokt! fläskfilé, klyftade rotfrukter i ugn och grönpepparsås!!! mmmm det bara vattnas i munnen på mig!! igårkväll gjorde jag nästan precis likadant som kvällen innan. kikade förbi rebecka, hämtade mitt schampo och balsam som jag glömde i hennes bil :P och sen for jag till våmhus. dock gjorde det ont i hela mig för onsdagar är min tvdag!!! greys och celebrity rehab... och när jag kom hem till stefan fick jag inte titta på de!!! snacka om panik-känsla jag fick i hela kroppen!!!!

tillslut så fick jag iaf se celebrity rehab.. fast jag hade missat en kvart! KATASTROF. men jag fick väl nöja mig med det då, men jag påminner mig själv om och om igen nu efter det här. lämna inte hemmet efter halv 8 på onsdagar då är det kaos. punkt slut! =)

idag va vi ut på promenix igen jag och min karl, gick till musi och tillbaka, sen satte jag mig och solade och jääävlar vad jag får paya för de nu! jag är röd =)

kan man annat än älska solen?? =) jag är nog lite som en fluga som drar sig till lampor =)

 

 

mina män här i livet =)

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: