melinadavideit

2010-05-26
15:02:04

driv?
det är så roligt att driva med mig har jag märkt. men det ni inte vet är att jag är lika bra på sånt som er! och snart slår jag tillbaka, och det blir håååårt =)

igår va jag till becklund en sväng, vart rätt sent och vi pratade om lite allt möjligt och vi bakade lite negerbollar =) jag har aldrig sett någon baka såna på ett sånt roligt sett som rebecka gör haha!! vilken skrutt! va där rätt länge, till halv 11 typ, sen ville stefan att jag skulle komma till honom, egentligen ville han att jag skulle det tidigare men han kollade på james bond och han är så töntig så jag ville inte se den filmen så därför va jag kvar hos rebecka så länge, tillslut åkte jag iaf och fick lov att titta på den där tönten som aldrig får en enda skråma och alltid får tjejen i filmen. jag tänkte då - kan det aldrig bara gå dåligt för james bond? det hade ju varit mycket häftigare om han liksom kunde få en skada eller någonting som gjorde att han fick kämpa för en gångs skull! och att bondbruden väljer någon annan!!! vilken soppa de hade varit och fan va mycket mer intressant det hade varit då!

sen gick vi och la oss iaf och sen väckte han mig imorse som vanligt den lilla duracellkaninen!! tänk om han bara hade kunnat sova i 2 timmar till någon gång :D nejdå ska ja också vara vaken för han är de :P och sover jag så pillar han mig i ansiktet så det kittlas och då blir jag vaken ändå .. :P fyfan.. tur för honom att jag tycker om honom ändå =)

sen efter vi varit ute och gått så åkte jag hem hit till stan ;) för att han måste plugga inför tentorna han har nästa vecka. stackarn! tur han är så duktig =) undrar lite vad ja ska hitta på idag jag =) det märks väl!

 

kolla mina snygga pattar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: