melinadavideit

2010-05-05
17:10:43

dum som man är!!
på wasa i lördags när jag va full som ett ägg.. (jag var verkligen det) så har jag RADERAT alla bilderna sen sista helgen i sälen!!!! allt!!!! skirocken och ja allt !! HOFFMAESTRO.. :(((( lessen i ögat blir ja å dää.



och så gör jag en sån häääär min!!

haha nu hittade jag förresten lite bilder här på datorn som jag kan lägga upp =) när våran käre björn var DYYYYNG =) =) =)



haha här har han däckat i sängen :P

medans jag och adina stod och garvade ihjäl oss åt honom så klädde han av sig och däckade igen, då väckte vi honom :D hahahaha!!



hahahahahhahahha jag dör =)



hahaha vi tvingade upp honom så han fick gå igenom hela huset bara för att peta ur en lins :D



hahahahaa bjööörn är tröööött och adina får leda honom :P



sen fick han gå själv :P med hjälp av väggen :D

och sen mitt i allt från ingenstans när jag och adina har stått och skrattat åt björn så kommer simon springande i kalsonger!!



vilka jäkla muppar alltså :P

hahaha här är en annan knäpp bild från en annan gång!



dom här hade typ nån hemlig klubb elle nå :P hittade dom på tranan :P fast det var väl jag som var fullast här om jag inte minns helt fel :P tror det va den här kvällen jag rullade fram.




haha munken kysstes med ett riktigt kap =)

senare ikväll kanske det kommer ett filmklipp från den omtalade personalfonduen =)




Kommentarer:
#1: Sandra

Hahaha... Fy fan va jag längtar tillbaka till ALLT. Nu får man gå upp 5 på morgonen. Sjukt trött när man kommer hem och får gå å lägga sig på soffan och sova. Jag har lite bilder från sista helgen som du kan få. Men de är typ bara från verandan.

2010-05-06 @ 15:00:35
#2: DFG

Fan va het Björna ser ut när han sitter där i sängen och bröstvårtan tittar fram lite lätt=) Jag förstår att Adina föll för Björn=) Jag tycker att han liknar en annan tekniker som har slutat på Kläppen.....

2010-05-07 @ 14:45:23
#3: DFG

Fan va Björna ser het ut när han sitter där i sängen och bröstvårtan tittar fram lite lätt, man kan förstå att Adina föll för Björn=) Jag tycker att han liknar en annan tekniker som slutat på Kläppen....

2010-05-07 @ 14:55:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: