melinadavideit

2010-05-28
18:59:49

haha idiotmelina
är jag snurrig eller, gårdagens inlägg heter 26 maj när de va den 27de :P haha!!
idag har iaf jag och mamma varit i leksand på medeltidsmarknaden och fyyfan va mysigt :D

jag har köpt mig en riktigt fin ring =)



hehe =)




den här karl lyckades ta sig ur elendes mycket med kedjor som satt fast med hänglås och allt! imponerande! han fick även mig och mamma att skratta så vi grät :P



dom hade även orcher!

jättekul är det att bara gå och titta på folk som spelar teater och sjunger och spelar och jonglerar



som sagt =)

sen får man passa sig med moderniteter! om man går och pratar i telefon kan man bli straffad för sånt fanns de inte på medeltiden =) haha



tournering =)



med massa fina hästar =) kanske rent av åker dit någon mer dag nu i helgen =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: