melinadavideit

2010-05-10
11:32:55

hej alla glada =)
här ligger jag i morgonrock, har ätit frukost för ett tag sen =) gott gott!
i förrgår, blir det nu, så körde jag runt på de här donnorna, till rättvik =)







i rättvik var det ett jäävla ös till woodpjucks =)



haha kolla loppan bara =) hon va på GGGGGG!



och vem har sagt att man måste stå längst bak för att man är nykter och kör? :P Jag va minsann längst fram med brudarna =) hihi!!

dagen efter vaknade jag och mådde hur bra som helst! konstig känsla på en helg va ;)
träffade på loppan och lusen på macken och följde med dom hem till linnea då =) vi skulle minsann tvätta linneas häst!! och det var inte det lättaste!!!


här är tjejerna in och hämtar helan och tredjedelen :P



ååå så snäll och oskyldig han ser ut lille celcius :P

kika här bara....







ja ni ser ju att det inte var det lättaste :P

och innan vi började med hästen fick vi jaga molly som så fint smet iväg!!



ni ser ju här hur nöjd hon är efter vi fångat in henne :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: