melinadavideit

2010-05-05
14:34:13

mammsen 45 år =)
tjing! här sitter jag! har börjat dagen med ett träningspass och det känns riktigt skönt att ha det gjort =)
va in aningens lite sent till mamma idag, hon fick ingen frukost på sängen :/ stefan väckte mig kl 5 för att han skulle upp och äta frukost och ville ha sällskap - fast jag somnade om så de fick han inte ändå :P

sen iaf så böka han runt och höll på, så man kunde knappt sova. och sen kommer han på att han ska ta ett senare tåg som går 8 istället för 6. men ååååå tänker jag och försöker somna om, sen kl halv 8 vaknar jag till igen och då hör jag hur det slamrar i köket. FAAAN mamma är redan uppe. vilken skiiiit! så jag springer upp och sjunger som en kråka, och då sitter hon och pratar i telefonen :P mäh! jag ger henne en present och sen så typ sticker hon ut på promenad :P

nåja, sen stack stefan och jag tränade och så sen har jag kikat lite tv, duschat, målat och klippt naglarna, rakat benen så nu är jag fröken fräsch!

nu ska jag hjälpa mammen lite med mat å så för mormor och morfar kommer hit ikväll och ska käka =)



jag just nu =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: