melinadavideit

2010-05-22
11:08:46

meliinaa varäääruuu??
ja vart fan har jag tagit väääägeeen?? skäms på mig =) måste ju hålla mig uppdaterad! eller rättare sagt ER uppdaterade! vad gör jag i mitt liv?? ärligt talat så vet jag inte :D haha! nej men just nu så har jag varit i våmhus rätt så länge =)

igår var vi och åt middag på det nyrenoverade mora parken, riktigt klatschigt med bowling och så =) så nu slipper man åka till orsa om man vill bowla =) bra va?? och världens bästa ida jobbade! då påmindes jag om att jag måste ringa och boka in mig i hennes almenacka så vi kan träffas någon gång ;D

annars så har jag fullt upp med att hitta mig en vettig resa!! jag vill resaaa!! väldigt snart! adina min andra hälft åker till bulgarien idag och då vet man aldrig när hon kommer tillbaka.. =((( vi ses i augusti typ =((((( nej då det hoppas jag verkligen inte! 3 veckor MAX adina gidlund! tro om inte hon kanske har glömt bort att vi ska servera på ett bröllop den 19 juni... :P ja vi får väl se då :P

imorse vid 6 när stefan skulle upp va jag ner på toa, och faaaaaan va fint väder det var ute då! inte ett moln! nu är det fortfarande fint med med en massa moln. undra om man kan blåsa bort dom på något sätt? hmmm..

nu ska vi snart åka till vallsjön där stefan, fredrik och anders håller på med veden =)

Kommentar:
#1: Adina

Jag lovar melina jag ska inte vara ifrån dig allt för länge de lovar jag! för då kanske du är halv när jag kommer tillbaks.. och så vill jag inte ha det!

Men jag tror stefan blir glad iaf att han får ha dig för sig själv ett tag.. Han är nog rätt less på den där Fladdi alltid stjäl dig ifrån honom.



Nu sitter jag på arlanda och surfar lite innan flyget. sen ikväll blir de PARTY!!!!!

2010-05-22 @ 17:16:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: