melinadavideit

2010-05-11
15:46:23

negerbollens dag!
hej på er! nu har jag duschat och gjort allt sånt där strunt men fy så trött jag blev! tro om jag ska ta mig en nappis? jag har iaf precis slängt ihop ett gäng negerbollar! för det är ju negerbollens dag!!

undrar lite hur det är med det där, vissa säger att man inte får säga negerbollar utan man ska säga cocosbollar, men om man inte har cocos på då :O  socker-kakao-havregryn-smör-och-en-stänk-kaffebollar eller? haha dagens i-landsproblem! egentligen tycker jag att de där är knäppt, det är väl gulligt med negerbollar, hur kan man ta illa upp av det! hellre negerboll än blekfis iaf!! det finns ju ingenting charmigt med en blekfis! förresten ska man inte ta åt sig alltför mycket av vad folk säger heller, om jag själv skulle kalla mig någonting, så är det tveklöst MUPP! och dom kan vara alla färger minsann!



här har vi mitt mästerbakeri =)



och här har vi några muppar =)



haha man ser ju ingen skillnad på mig och en mupp iaf =)




åååå :D

Kommentar:
#1: Sandra

Haha.. vi kan kalla mina försök till snöbollar till blekfisbollar. :p

2010-05-11 @ 16:57:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: