melinadavideit

2010-05-03
10:08:27

nu är det som det är
nu sitter jag tre trappor upp i denna betongklump igen! och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det. det är ju absolut skönt att vara hemma men jag kommer ju få panik det känner ju jag :P inatt har jag inte sovit just någonting! igår fick jag en uviattack också så jag pissade knivar hela kvällen, fast det verkar ha gått över nu för jag slog tillbaka med massa massa tranbärsjuice! tur för mig att jag tycker om det :P

det tog hundra år att packa upp allt här hemma och stefan frågade mig hur fan jag kan ha så mycket kläder :P men jag har ju inte de. =) tycker jag iaf. hmmm vad ska jag göra idag. det är precis görvarmt här hemma. tänk er själva, solen lyser in i rummet och man är hur högt upp som helst, jag smäääälter :D fast iofs så gillar jag ju värme =)

ska väl se om jag kan lyckas få liv i adina, om jag känner henne rätt så kommer det inte alls ta alltför lång tid för henne att åretigen hamna i den där sängkoman - att hon vaknar vid 2-3 på dagen! vi ska ju börja vårat nyktra liv nu hon och jag! jag känner att det verkligen behövs efter den här helgen. är nästan så att jag fortfarande är full :S

nåjaaa =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: