melinadavideit

2010-05-10
23:41:49

pinsam?
herregud, det slog mig precis, fan va jag är pinsam!!!!!

idag skulle jag hem till rebecka en vända efter att jag tjyvspanat på henne nere på gågatan när hon kom från apoteket. så jag ringde henne och sa; Jag seeeer diiig =)
då tyckte hon att jag kunde komma hem till henne en sväng, så jag gjorde mig klar och traskade ner till bilen, startar den och vänder och kommer mot korsningen.. det kommer en bil, jag stannar. sen ska jag gasa iväg och BÄÄÄM så tvärdör bilen mitt i korsningen!!! fan va pinsamt, jag tittade runt för att se om någon såg mig, och det gjorde ju självklart folk från alla håll... typiskt fan... jag titta ut igenom förarrutan samtidigt som jag trycker kopplingen igenom golvet och ser PANTGUBBEN, han som går igenom alla soptunnor på gågatan i mora, han står och hoppar och tittar på mig när han hör hur bilen tuggar! jag blir skitnervös och tittar fram och tänker fan är han arg på mig nu eller vafan är de som händer.. jag låser bilen snabbt med vänsterhanden ifall han tänker attackera. och sen till slut går bilen igång, jag tittar på pantgubben igen och han hoppar med tummarna uppåt och nickar hur nöjd som helst på huvudet, jag tittar snabbt fram igen och låtsas om att jag inte såg honom fast jag vet att han såg mig.. tänker faan...

sen när jag ska gasa iväg känner jag att bilen håller på å dör igen så jag kikar ner på växelspaken.. trean ligger i.

jag
är
en
idiot
!


hehehee pinsaaamt sen va jag jävligt snabb därifrån när jag fick i ettan ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: