melinadavideit

2010-05-08
12:22:43

täänka sig så fint!
vi som bor i dalarna kan känna oss riktigt stolta idag, faaaAAAAaan va fint väder det är!

igår var jag som sagt hem till becko och vi drack lite vin och blev lite fnissiga =) haha sånt där behövs verkligen! och självklart glömde jag mina solbrillor där! imorse väckte stefan mig tidigt som vanligt för han, hans bror och hans far skulle åka med coroneten till vansbro och besikta den. varför man nu åker till vansbro av alla ställen, men de va tydligen nå grejs för såna där bilar så de va drop in eller nå. så jag låg där hemma hos stefan och han va inte hemma :P vid 7 drog han. halv 10 slog jag upp mina ögon (vilken färg dom har det vet jag inte för dom byter varje dag), klädde på mig och drog mig ut till min ford!

ringde becko och åkte och hämtade mina brillor =) sen frågade dom om jag ville följa till marknaden idag och varför inte :D så nu snart ska vi åka till rättvik =) i detta underbara väder!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: