melinadavideit

2010-05-17
09:46:13

vart ligger landet där man böjer bananerna?
haha, god morgon! morgonen har startat i positiv anda! vakna av ett gullesms från stefan halv 7, somna om och nu är jag vaken igen! har legat och kikat igenom min mobil lite och hittade filmer från i tisdags natt/onsdag morgon - då vi va hos agge och festade som fan ;P

och HAHAHAHAHA vad jag har garvat!!! funderar på om jag ska våga lägga ut någon av filmerna här hahahaha vet inte om jag får för tjejerna :P ska höra lite då :P

just nu ligger jag iaf i sängen och laddar för att gå upp. ska ut på en springtur tänkte jag, hur nu de ska gå ;S sen ska jag nog sola minsann för de blev inget av det igår!

Kommentar:
#1: Adina

Ja men för fan lägg upp dom du! jag vill se :D

Agge hon har inget att säga till om. dessutom så kanske hon inte ens märker om du skulle lägga upp filmerna.. hon kanske inte följer din blogg flitigt?

2010-05-22 @ 17:21:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: