melinadavideit

2010-05-31
21:21:15

vilken dag!
alltså fyfan! när jag och stefan vaknade imorse i mora, eller ja, jag vaknade först och försökte väcka honom ett bra tag!! när jag äntligen fick upp honom for vi till våmhus för det var STRÅLANDE SOL, klarblå himmel! sololjan var med och faaaan va nice =)

jag smsade linnea för att kolla om hon va ledig och det var hon! så jag hämtade henne, för stefan skulle ändå plugga hela dagen för han har tenta imorn =) så jag åkte och hämtade linnea och vi kom tillbaka hit till kumbelnäs pch slängde upp oss mot väggen och stekte på bara! sen började det regna i en kvart kanske så vi tog FÅRRRDN och for runt här i våmhus och kikade vart solen var! vi beslutade oss för att försöka på linneas gård. fullpott! så vi stekte där sen drog vi ut på en liten promenix till musi och badade hennes hundar och oss själva upp till knäna =) riktigt nice faktiskt!

nu är jag i kumbelnäs igen och försöker underhålla mig själv medans stefan pluggar klart inför tentan. haha ni ska se hur han ser ut! han sitter och pluggar i kamoflageshorts, en crusty demons t-shirt med avklippta ärmar och en mopar cowboyhatt! VILKEN GREJ STEFAN =)



puss på er mina kära =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: