melinadavideit

2010-11-15
13:11:34

dagens i-landsproblem!
hej på er! här sitter jag hemma vid köksbordet och luktar rök! har sovit hos stefan inatt och dom har nu kopplat in en ny kamin nere i hallen, i en jättegammal skorsten och nu då eldat där för första gången på kanske 1000 år, nej då man kanske 50? och den skorstenen går vägg i vägg med stefans rum, och det har luktat rök hela gårdagen, luktade även imorse och nu sitter jag här i mina rökstinkande kläder :P  ett rivsår har jag fått på nacken också men det vet jag då inte vart det kommer ifrån :S kan det ha någonting med att jag va SÅ JÄVLA FULL i lördags? vi va ju och firade agge som fyllde 20 år skruttan =)
här kommer lite bilder då, som tur är finns inga bilder på mig från när det barka utför!!
här har vi tina och födelsedagsbarnet!
lite karlfook.
hmm inte konstigt att mellis blev som hon blev sen :P jag ser allt hur förtjust jag ser ut i de där vinet :P
tina va glad :)
haha fyfan!! titta bara!!!
vilken snygging =)
kjille och tina =)
wihoooo
=)
grattis igen sötisagge =)

nu sitter jag iaf som sagt här i köket och åmar mig för att dra ut och springa! tänk att det ska vara så svårt att bara bestämma sig för att göra det, men när man väl är ute så är de ju ingen fara :O hmm känns väl så för att det snöar också så det ser kallt ut, och sen är det snorhalt på vägarna här ute! nåja det är bara sparka sig själv i röven och få det gjort =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: