melinadavideit

2010-11-24
16:15:09

Jobb!
Hej på er :) Mellis har precis ätit en riktigt god wok som mammsen slängde ihop igår mmmmmums!! Riktigt gott var det !för ett tag sen kom Hasse och startade igång min bil med kablar, jävla skitbil!! Funderar på att fixa nytt batteri men Åå va de är tråkigt att lägga pengar på det!! Efter det så har jag gjort ett litet jobbärende på stan! Nu stär bilen där ute med sladden i för jag ska snart iväg till Tomteland. Känner mig inte så pepp, hade hellre fortsatt packa inför kläppen, vilket jag börjat med nu idag. Jag har inte fattat att jag flyttar upp om en vecka!! Helt galet :) ska bli riktigt roligt att träffa alla igen iaf :) speciellt mina godingar från förra året <3 kaaaanon ska det bli ! Nej nu har jag väl inte tid att skriva här nå mer! Ikväll ska jag försöka uppdatera min iphone, hur man nu gör det :P

Kommentar:
#1: clara

gryyyymt ! vadå vart flyttar du ? hehe

2010-11-24 @ 16:32:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: