melinadavideit

2010-11-24
01:24:46

night
klockan är 1 och jag är fortfarande vaken, ligger i min säng och tänker på allt och inget. egentligen så går ingenting igenom mina tankar för tillfället. känner mig rätt tom i huvudet och det kan ju vara skönt det också! usch, har tänkt en del på den där killen i lima som dog i helgen, fyfan va hemskt och tragiskt! mina tankar ändras då direkt till - tänk om det hänt stefan. Vad fan skulle man gjort?! nej USCH det vill jag inte ens tänka på fyfan va sjukt!

Jag har sagt det till honom att jag vill inte att han är ute och åker skoter eller nå sånt när han känner att han inte har kontroll! Och det spelar INGEN roll om det inte är  han som kör för det händer så lätt olyckor och jag har inte råd att förlora människor som står mig så nära. Jag har förlorat en, och det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Verkligen verkligen det värsta som hänt mig. Ibland undrar man vad man gjort för att förtjäna det.
usch.
här har ni en riktigt bra låt!! =)
ikväll sover stefan hemma hos sig för imorn ska han åka med 20 över 6 tåget = han går upp halv 5 = komamellis. fungerar inte för mig :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: