melinadavideit

2010-10-26
20:45:34

Ny dag !
Hej på er ! Här sitter jag med nyfixade naglar =) Har varit lite dålig på att fixa med dom nu ett tag, men det kändes onödigt att lägga ner massa massa tid på naglarna när man ändå håller på å flytta så man bryter naglarna och allt så jag filade helt enkelt ner dom! Men nu har vi ju flyttat klart, bara städning kvar å de bryter man ju förhoppningsvis inga naglar när man gör :P Fast med min tur lär jag ju göra det på en gång!

Mamma har bokat upp mig för städning igen imorn.. ÅÅÅ jag hatar att städa, det är fan det tråkigaste jag vet!! Ska se om jag kan komma upp i tid så jag hinner ut på en promenad på morgonkvisten kanske? =) Det är så himla skönt att promenixa på hösten!! Och nu har jag hittat mig en bra runda i mitt nya kvarter! Känns toppen! Plus att min förkylning är avskedad från min kropp, på väg att dra åt helvetet! Känns helt underbart!

För övrigt älskar jag att jag ringer gratis till alla med halebop! Idag har jag och adina pratat i telefon i över 2.5 timmar! och jag har bara betalat 65 öre för det! =) Haha! Om ni undrar varför hon och jag pratat så länge så är de för vi inte träffats på några dagar :P typ 4. då behöver vi uppdatera varandra om allt!!

Kommentar:
#1: tina

love u ^^

2010-11-03 @ 12:19:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: