melinadavideit

2010-10-08
12:45:29

we're not gonna take it
hej på er! jag har nyss kommit hem från stefan, han skulle iväg och skjuta in sina gevär nu inför jakten som börjar på måndag. snacka om att jag kommer bli jaktänka. jaja vi ses om en vecka då stefan? :P haha. tur är väl egentligen att jaktmarkerna är så himla nära så han sover hemma =) med mig! ah gött! håller på och forska uti om det kanske går att blogga med min iphone men det har jag inte upptäckt än :P
jag gillar den iaf den är riktigt skön ska jag säga er =)
här blir det lite bildbomb nu då =)

ursäkta osminkheten :P


här är vi uppe i fjärden och ska ta upp båten och så men de va så fint så jag tog kort =)




granna adina =)



haha paddelkingen =)



stefan har roligt med telefonen :P



jag tog smygkort på min babe



hannes var mer beredd :P



jag och min pojkvän molle =)



söötisen är hungrig =)



sen kom det en stefan och vart lite svartsjuk på mig och molle så han fick väl va med då ;D



fidde med sin fångst på en kvart!! hihi


mamma permanentar sig :P



jag bakade bullar minsann!



sen har jag färgat håret för den som inte ser ;)



nu känns det bra igen efter att ha varit  blond i över 2 år :P

Kommentarer:
#1: Jessica

Kul att se vad du pysslar med på dagarna burden. Snyggt med nya färgen på håret tycker ja ;)

2010-10-08 @ 13:31:20
#2: Roxy

vad snygg du blev i håret gumman! :) <3

2010-10-09 @ 23:53:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: