melinadavideit

2010-09-07
10:13:47

50 minuter kvar
50 minuter... det är alltså allt jag har kvar detta liv!! vad ska man göra?? har tillbringat morgonen med att stoppa i mig diverse piller... ett som såg ut som en stjärna? säkert dödspillret. och sen hade vi inga ipren så nu har jag tagit en turkisk ipren som inte heter ipren. hmmm vi får allt se hur detta går. jag förbereder mig ...

mjukiskläder får de bli, inte fan ska jag va snygg på min sista dag. (!!!!!!!)

fattar ni vad dom ska göra med mig?!!?

Kommentarer:
#1: mammen

Gumman de kommer gå jättebra!!, bara göra lite skitont!!

puss!!

2010-09-07 @ 13:15:32
#2: DFG

Gillar din morsas kommentar, "bara göra lite skitont" Hahaha=) Hoppas allt är bra med dig iaf. Om du dog kan du väl höra av dig så att vi kan fixa in en ny till liften=)Haha!!

MVH Släpteknikern

2010-09-07 @ 15:15:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: