melinadavideit

2010-09-26
17:39:50

det händer saker!
igår åkte jag och min andra hälft stefan upp till sälen, vi gick på experium med adina och björn, på saunalandet där ;) så jäääkla skönt att bara komma iväg en liten stund och bara njuta av varandras sällskap!! :)

efter det for vi hem till familjen björk och hälsade på lite =) jag körde och alla andra satt och smådrack lite =)  vi åkte därifrån vid halv 3 på natten, och jag och stefan som skulle ända hem till våmhus!! jag visste redan när vi satte oss i bilen att stefan skulle somna när som helst och det gjorde han.. :P han sa att jag skulle väcka honom om 5 minuter men de gjorde jag inte för han sussa så sött =)

men haha när jag kom i hundra blås mellan evertsberg och oxberg så kör jag över en död grävling!! hemskt! det bara small till i hela underredet! men jag tror inte de blev nån skada. fasen va grävlingar är hårda!!

kom iaf hem till våmhus vid halv 4 och då smacka vi i säng på en gång =)

idag har jag och cissi hållt på med lite höstarrangemang =) vart så fint så!! och nu har jag åkt hem en sväng och packat för jag och fidde följer med cissi till karlstad nu över några dagar ! =) trevligt va!! sandra om du läser det här så kan du väl ringa mig så kanske jag kan kika över till dig och titta hur ni har det!! PUSS på dig!

ja som sagt så sitter jag nu då och väntar på att tjejerna ska bli klara att åka =) ska bli roligt!!

och justja! appropå ingenting så ska vi flytta!! kul va!! :D

Kommentarer:
#1: lucke

Hejsan, göres ikväll? :)

2010-09-26 @ 18:16:33
#2: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-26 @ 18:39:03
#3: DFG

Var grävlingen död innan eller efter att du körde över den Mellis=)hahaha!! Tur att ni överlevde hemfärden iaf, jag misstänkte att det skulle gå fort;) Kul att ni tittade förbi:)

På tal om grävlingar så har Zäta fått sy sin nos i dag, efter ett vilt slagsmål med en grävling i går kväll:)

Ha det bra och HATA aik!!!

2010-09-27 @ 15:51:45
#4: elliot!

i halmstad=/ men bättre än inget käna lite pengar så jag kan komma upp =)

2010-09-27 @ 20:21:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: