melinadavideit

2010-09-02
11:38:20

going down
tjing på er ! nu jävlar har jag packat, har säkert glömt någonting så jag tänker ha väskan öppen ända tills jag åker så ifall jag kommer på nå är de bara slänga ner det i väskan =) dom kommer ner hit på mora och hämtar mig sen ska dom springa in på systemet för jag är för liteeeen *BUHU* närå, tänk så det ska gynna mig när dom blir 40 och jag har ett helt år kvar innan jag blir det =) jag gillar faktiskt att fylla år på vintern, det är mysigt =)

just nu i mitt huvud snurrar tankar om mat runt? ska vi äta tillsammans eller ska jag äta här hemma innan?? jag kanske ska ta och ringa och fråga så man får nå vettigt svar =)

Kommentar:
#1: Cissi

Hej hej, allt bra med dig idag? :)

2010-09-02 @ 12:41:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: