melinadavideit

2010-09-24
13:06:13

haha vafan?!
herregud alltså :P min lillasyster kom precis hem med en katalog över alla skolans olika program för att hon ska välja viljen linje hon ska söka till.. så kommer hon in i mitt rum och säger: Melina du är med i den här katalogen!
VA? säger jag,och rycker åt mig katalogen..

och vad ser man??
jo 2 ST bilder är på mig! egentligen 3 för dom har tagit med samma bild 2 gånger.. hahaha säger jag bara!!


den här bilden är photoshopad så det bara skriker om det. jag har inte varit i rom okej? :P hahaha förresten är de jag som är megablond till höger :P .... tur att det inte finns så många bilder på mig när jag hade de där hemska håret. :P
och det är alltså den här bilden som är med 2 gånger :P


haha här är jag och lisa :P den här bild är på ekonomis sida. :P lite komiskt :P

Kommentar:
#1: cissilou

hahahaha, men åååå :D Tro om du fick vara ekonomiare bara för att du hade brillorna på dig ;D

2010-09-24 @ 16:16:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: