melinadavideit

2010-09-20
13:55:13

I can see youv'e missed me!
Hej på er godingar ! Här är jag!

Och vart fan har du varit då??


Ja, jag har varit i  uppsala och trosa! Är ledsen att jag inte hann informera er om detta då jag haft lite för mig.. (? undrar vad egentligen)



MEN! I fredags for vi iaf iväg till uppsala för det var dags för begravning. Har aldrig varit med om en så lättsam begravning. Min gammelmoster (alltså min mormors moster) Svea var så himla himla dålig på slutet, både blind och döv och sängliggandes. Så låg hon i 10 månader! Hon fattade alltså inte på 10 månader vem det var som var hos henne, hon kunde inte se vem som va där och kunde heller inte höra någons röst. Fatta vad ensam hon måste ha varit! Så det var nog bara skönt för henne att somna in 93 år gammal. lättsamt och skönt! nu ska ni få se lite bilder därifrån!






Mamma och jag i Moradräkt! Hon har sommardräkten och jag har den vanliga moradräkten fast med den blåa magden som står för sorg. Stockholmarna vart lite imponerade =)


Mormor och Kimberly.


Min familj


Kusiner



Mamma sjöng så fint så =)

R.I.P Svea Göransson

Som sagt så var det iaf en fin begravning! Och efter den så bar det av nedåt Trosa! Där min moster och kusiner bor! Så va vi där hela helgen och kom hem igår vid 17 tiden någon gång, då va de bara slänga om sig till nå andra kläder och ta sig en promenix ner till vallokalen och göra sin röst hörd =) Wooow första gången för mig =)


Är iaf skrämmande hur många som röstat på Sverige Demokraterna. Asså de flesta tror ju det bara handlar om muslimer och själva invandrarna, men det handlar även om invandrINGEN. Alltså ALLA som invandrar. Hade Sverigedemokraterna varit i makten för ca 24 år sen, då hade inte jag funnits idag. Min pappa var Amerikan och han kom till sverige och tog ett SVENSKT jobb! Tänk efter på hur många ni egentligen känner som inte är "helsvenska" för vem fan är det egentligen när man tittar bak i sin egen historia??! Inte jag iaf, jag är halvamerikan och det finns ju ingenting jag kan göra åt det. Och jag känner många som har det likadant! "Ja men du bombar ju inte" Nej hur många är det som gör det i sverige egentligen?!?!?!??! Det finns faktiskt en hel del svenskar som ÄVEN DEM gör sjuka saker, mördar, slåss, bombar, gör brottsliga saker! TÄNK EFTER FÖRE! hört talas om den någon gång?


Nej fan detta är sjukt.. Något ännu sjukare är ju att det är folk som står mig väldigt VÄLDIGT nära röstar på detta parti. Hur ska man egentligen tolka det då.. :S man väljer ju själva hur man tolkar saker men jag tycker det är så tråkigt att dom inte riktigt förstår vad det är de röstat på. hade min far levt idag och bott i sverige hade det blivit ett jääkla liv kan jag tänka mig. Har man ens läst igenom deras informationsblad? Så nu har vi iaf ett främlingsfientligt parti i riksdagen. KUL. Hoppas verkligen att Alliansen gör vad fan som helst för att de inte ska komma in, ta in miljöpartiet istället!!!

<
Äh vafan jag blir så irriterad!!!

Om två timmar ska jag iväg och besikta bilen... Hmm undra vad man ska ta på sig för fint då då så man kanske får lite pluspoäng om man ser snygg ut?? Kanske ska åka i underkläder? Megamycket spackel?? Wihoo. vi får se =)
Sen ska jag tvinga med mig adina ut på en springtur =) Det ska också bli spännande! Har varit grymt dålig med träning denna sommar. hade en topp i juni där men sen börja jag jobba i sälen och då vart de ju inge alls. dåligt det får jag paya för nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: