melinadavideit

2010-09-21
19:54:52

it's getting dark
jajamen! man märker klart och tydligt att det är hösten som är här! solen går ner så fort så man inte hinner med! dock är det riktigt vackert! jag tog mig en kvällspromenix alldeles nyss och titta här!


snacka om vackert alltså! och nu när jag kommit hem ett tag senare så är det helt mörkt! shit alltså!

igår tog jag tag i min telefon och ringde till adina och sa åt henne att hon inte hade annat val är att slänga på sig springkläder  - jag bestämde att vi skulle ut och springa =) det gjorde vi och det känns så himla skönt efteråt! sen efter det tog vi oss en långpromenad och snackade om massa saker som bästisar pratar om.... ALLT ;)

idag har jag gjort exakt samma sak =) det känns i benen nu men vafan jag har väl inge bättre för mig om dagarna just nu ändå =) jag ska baka lite här i dagarna har jag tänkt iaf, typ bröd och bullar =) får se va de blir, kan inte bestämma vilket bröd jag ska baka finns ju sjumiljoner olika recept. blablabla.

förresten, nere i trosa så köpte jag ett par grymma skor!!


my shoeees =) dom är grymt sköna ! man känner sig riktigt höstig/vintrig i dom =)

nej nu ska jag byta om och gnugga mig i ögonen så jag inte somnar, sen ska jag kila iväg med min enligt bilprovningen PRICKFRIA forrrrrrd =)

haha förresten så tror jag bilprovningsgubben ragga på mig :P jag stod och väntade medans han höll på där då och han tyckte jag kunde komma och kolla under bilen och så så jag kikade lite på håll så sa han neeej kom hiiiit =) haha sen när han va klar så sa han; Ja nu kör jag runt din bil till andra sidan dåå... Vill du hänga med ? ;)..

hmmmmm nej tack jag går gärna 10 meter :P

Kommentar:
#1: elliot!

skitsnygga skor!! :D allt bra annars? de blir inge kläppen för mig i vinter men jag kommer definitivt och hälsar på :)

2010-09-22 @ 13:02:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: