melinadavideit

2010-09-27
20:43:12

Karlstad
Hej på er ! Här sitter jag i soffan med Fidde och Cizen! Vi har varit ute och shoppat hela dagen så nu är det skönt att få sitta ner en sväng =) Jag har hittat mig en billig snygg tröja, enväska och en plånbok. Har även en konflikt med ett par skor som stirrar på mig hela tiden när jag går förbi dom, dom vill följa med mig hem!! VAD SKA JAG GÖRA?? KÖPA`????? Dom kostar 800 krrrrr. Är sjukt snygga tycker jag! Shit shit. Dagens i-landsproblem!!




de e vi tre som är och muppar oss i 511:an ;P

imorn ska jag och fidde se om vi kan hitta någonting mer :P dom där skorna lär väl inte sluta stirra på mig... :P får se hur jag kan hålla mig! hihi spännande. jag har ju en svaghet för skor vettja =)

imorn får jag besked om min iphone 4 !! hopppppas :D jag är så nervös för att få min kära efterlängtade iPhone!! det liksom pirrar i min kropp!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: