melinadavideit

2010-09-22
14:40:27

my name is mellis
hej på er! här sitter jag nu och funderar över egentligen allt och ingenting! åt precis en liten skål med fil och müsli de va gööött. känner mig lite småseg sådär. va och åt lunch med fidde tidigare idag, kycklingsallad på helmers! =) har en riktigt skön träningsvärk i mina ben och ljumskar. hoppas stefan ställer upp och masserar mig sen =)
idag är det den 22 september. om 3 månader är det full rulle på kläppen =) ska bli riktigt roligt vill jag lova er! det är så kul att så många kommer tillbaka och tråkigt att vissa inte kommer tillbaka =/ men ni som inte kommer, ni får komma och hälsa på =)


haha det här är en lite rolig bild, kolla hur björn har parkerat. han tror att hans bil är en cykel =)

nåja, ska se till att boka en frisörtid åt mig och mamma. snacka om att jag har 7 månaders utväxt! NICE. får se vad jag gör med mitt hår då =)

Kommentar:
#1: adina

Hahah ser så jävla roligt ut på bilden! det ser ut som att jag får pressa mig ut på sidan också :P

2010-09-25 @ 14:49:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: