melinadavideit

2010-09-06
22:31:53

rädsla!
herregud herregud.... jag känner paniken krypa sig på! imorgon ska jag sätta in en spiral pga att min p-stav inte har fungerat. shit shit shit. aa, så jag va till apoteket idag och hämtade ut den.... JAG TROR JAG DÖR!!







sen ni hur stort detta paket är?! DET ÄR MIN SPIRAL! Den ska upp i tjooohooo!! jag kommer dööööööö......

kl 11 imorgon är min domedag.
i think i'm about to die.

och min hatade p-stav ska ur!



nåja, skit i de nu då.
har ju varit i borås över helgen jag =) på liseberg! de va skoj =)


haha björn har skaffat sig en ny frisyr om ni inte visste de =)


saaandypaaandy =)


kärleksparet :P


återigen blivande sambos ♥ me and saaandy


här är jag frida och adina på liseberg med kaninbruden :P


frida är förväntansfull innan första karusellen som blev lisebergsbanan!!



jag va lite busig och filmade hela karusellen vilket är förbjudet :D hihihihihihihihih

Kommentarer:
#1: björn

ska nog spara ut håret igen!

2010-09-06 @ 23:02:06
#2: R

HAHAH LILLA PAKETET MELLIS!



GOOOD LUCK 2MORROW :) pusso rox

2010-09-07 @ 00:26:57
#3: DFG

Ja vad fan ska man säga,Jag har alltid haft mina funderingar på om allt är som det ska med Björn....

2010-09-07 @ 07:07:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: