melinadavideit

2011-08-30
21:26:54

Ängesgårdarna!
Hej på er godingar! Nu sitter jag här med min käre sambo Stefan! Vi har nu flyttat ihop för första gången! Och då har vi varit tillsammans i snaaart 4 år =) Vi bor mellan Falun och Borlänge och jag trivs!
Skolan började jag igår och det var en dag med mycket nya intryck. Träffat lite nya människor fast det är hur mycket folk som helst på skolan.
Idag har jag varit ledig och fixat lite här hemma, varit till borlänge och handlat lite som behövdes. Sen har jag även varit in till Falun och köpt en kursbok som jag ska ha! Kostar 270:- i butik men fick den för 80:-!!! Min nya favoritsida som alla studenter bör kika in är KURSLITTERATUR.SE.
Haha vill ni veta en rolig sak som hände när jag och Stefan var och handlade igår på Ica Maxi?! :P
Hahahaha, vi hade typ plockat i allt i korgen som vi skulle ha, sen så kom jag på att vi skulle ha toapapper (som vi egentligen inte alls behövde) men iallafall så var toapappret på en hylla som var ungefär ifrån mina axlar och uppåt, så toarullepackena var ju ganska högt staplade!! Då stod det en ensam längst fram bredvid en hög på 5 st. Så när jag ställer mig på tå och ska ta tag i den ensamma toarullepacken så får jag framsvikt och tippar framåt och skallar stapeln med 5 !! hahahahaha så sår står jag på tå med en toapapperspacke i min hand samtidigt som jag får en hel stapel över mig!! Behöver jag ens nämna Stefans reaktion?! haha jag gör de för de e kul, han ställde bestämt upp packena på hyllan igen och gick ifrån mig samtidigt som han argt säger; Jag känner inte dig.
Hehehehehehhe han är van ;)
Det var roligt iaf ! :P
Imorgon är det skola igen! Jag har redan fått en hemuppgift! Vaaa :P Inte så allvarlig men ändå :P har precis kommit på att jag kan använda min mobil som dong till min telefon så nu ska stefan snatta min dator för han tänker köpa en imorgon tydligen ? =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: