melinadavideit

2011-02-26
15:58:02

busig!
hehehehehej på er! nu har mellis varit busig! =)

åå så gött de va att vara hemma! men nu är man tillbaka i sälen och det inveg jag me en karatefylla igår =) hohoho de va skoj! men idag jobbar jag och det går görbra! var meningen att jag skulle sovit hemma i mora inatt också å åkt upp hit imorse men det är ju som bekant vasaloppsvecka vilket gör det helt omöjligt för en vanlig morabo att ta sig fram och att på vägen mellan sälen och mora! så då åkte jag upp igår kväll så jag va säker på att komma till jobbet =)

sen var det ju bara "our" att det var club crane igår också ;)

STORT GRATTIS till Cecilia "Cizen/Timon" Andersson som förbättrat sin tid i tjejvasan idag =) duktig tjej!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: