melinadavideit

2011-02-14
20:00:02

imorn!!
heeej, jag är såå glad att jag ska åka hem imorn! jag längtar till min prins! jag längtar till min familj på 2 pers + katt =)

har jobbat långpass idag i stolen! imorn blir det kortaste passet! 11-16 gött! sen ska jag hoppa in i bilen och brumma hemöver =) ÄNTLIGEN

Sussi gjorde mig ju inte lite avundsjuk när hon åkte till Bonäs idag.. jag hade också velat åka hem idag. :( men jag får ju komma hem imorn iaf och det ska bli helt underbart!!!! MUMS! stefan du får passa dig så jag inte äter upp dig =)

just nu sitter jag i min fotölj här i källan och luktar makrill för de har jag ätit =) (man får ju passa på när man är här uppe för äter jag makrill hemma så vill stefan knappt titta på mig) :P makrill är SÅ gott!!

om 11 dagar händer det en busig liten grej!

Kommentarer:
#1: bagern

fyfaan för makrill!!:P

2011-02-15 @ 05:55:16
#2: Cis

Snart är du hemma Mellis.. :) Då ska du få tukt :P hihiii Vadå om 11 dagar, ska du vara extra busig då? DU är ju jämt busig :)

2011-02-15 @ 09:10:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: