melinadavideit

2011-01-25
21:44:17

bloggtorka
okej nu har jag återigen fått tusentals klagomål på att jag inte skriver någonting. jag vet jag är kass! men fan så bra jag är ändå! anledningen till det kan ju variera om man vill. jag har egentligen ingen ursäkt men nu skriver jag ju och fan va jag skriver!

har haft damp här hemma hela kvällen ! är fortfarande mäkta irriterad men ändå så nöjd för att jag är så överdrivet smart ibland så jag dumförklarar mig själv ibland. jag kommer liksom på saker som jag själv aldrig skulle kunna komma på! men sen när det bara klickar till och jag överlistar mitt smartaste jag så blir jag såå nöjd. och det är jag nu!

min hyra är betald! sååå gött.

jag har bitit av mina naglar. fan vilken idiot jag är! nu ser jag ut som en stympad mupp.

 

här har ni en cool brud

 

 

wöwöööö

 

 

haha ja just det.

 

så kan man se ut om man är en mupp! kan ju dock säga att jag fått i mig en del på dessa bilder =)

 

i helgen va jag hemma i mora/våmhus =) å faaan så gött det va att träffa älsklingen igen! han kommer upp till mig på fredag =) i love!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: