melinadavideit

2011-07-11
17:56:53

Ny dag, ny vecka tammefan!
Hej på er! Här sitter jag i, vad som snart inte längre, är mitt hem! Om 3 veckor ska vi börja flytta.. IGEN! Men nu hoppas jag då att det blir sista flytten för mamma och att hon inte får nå spel å helt plötsligt vill flytta en gång till!! för nu har tanta köpt hus så då ska de minsann bli hus!
Jag jobbar på som vanligt jag ! Kom alldeles nyss hem från jobbet här och nu sitter jag och stinker matos och annat kroppsos? :P usch va äckligt de lät. hehe. vädret är konstigt, ena sekunden regnar det och andra sekunden skiner solen som aldrig förr!!
Jobbar imorn igen sen är jag ledig i 2 dagar! tro vad jag ska hitta på då? nån som har nå förslag?
karln min har flyttat. tråkigt! men skönt för honom så han slipper köra bil till borlänge kl 5 varje morgon.
nu kommer lite bilder från mitt senaste liv :P
stefan kan inte ge fan i min onepiece fast han har en egen!! :P
jag fick glatt sitta och bli myggbiten :P (utan onepiece :P)
här har han sin egen! grattis steffo du tog inte min :P
stefan hade sin examensfest och då ville cissi ha lite lockar så de gav jag henne ;)
fideli va så grann så =)
kolla snyggingen!! =) vilka snygga kompisar jag har =) (POJKVÄN MED) =)
nu kan jag tydligen inte lägga upp fler bilder för en annan snygg kompis kommer strax och hämtar upp mig! vi ska åka och fiska =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: