melinadavideit

2011-05-09
11:47:01

Hemma igen!
Jag vet, jag vet, det var 100 år sen jag skrev i min kära lilla blogg, men nu är jag väl "back on track"!
Vintern gick fortare än vinden och nu är mitt säsongsliv i Sälen slut! Känns både bra å dåligt vettja! men så är det ju med allt man håller på med i livet som tar slut gissar jag på!
Idag är det hela 17 grader varmt, i skuggan! Fasiken så gött! Jag och Stefan ska ta oss en tur ut till hans stuga idag i Vallsjön, där är så fint å mysigt =) Han fick ledigt idag så vi ska ha lite tid för oss själva!
I lördags var det kalas! Och fasen så roligt det var! Alla var glada och tjoade och stimmade! åldern var mellan 17-70! Så kul när det är blandat =)
Ja, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva förutom ett litet visdomsord!
"Du ska aldrig ångra någonting som fått dig att le"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: