melinadavideit

2011-05-24
12:02:57

Ledighetens tecken!
hej på er! här sitter jag och är så ledig man kan bli!! igår tvättade jag min bil med mina bara händer! det ni! och idag är de pollenstänk överallt :( buhu, tur jag åker så fort så det kommer flyga av =)
på kvällen igår hade jag och mamma räkfrossarkväll! fasen så gött det var, jag bara lääääängtar tills det är dags för kräftskivor! mums.
nu ska ni få höra vad som hände imorse! (alltså imorse som i klockan 5) Stefan sätter alltid alarmet på 4.45 och det ringde ju som man väntat sig, sen snozar han lite, men glömmer att ställa klockan och stänger alltså av den istället. Klockan 05.05 säger det PANG och jag får ur mig nåt så kallat skrik (går inte så bra att skrika med morgonrösten) och det flyger alltså 3 st böcker i huvudet på Stefan! Haha, nu va de ju tur att han inte gjorde illa sig men hahahha ni skulle sett våra miner och jag tror inte Stefan har sett så pigg ut klockan 5 någonsin!! det roliga är  ju att när han snoozar så ringer klockan alltid den andra gången kl 05.05! Skumt va! Hahaha! Så vaknade vi idag iaf :P
Nu är jag hemma och plockar lite,  har slängt i en tvätt å nu tänkte jag måla mina naglar på nå coolt sätt =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: