melinadavideit

2011-11-03
16:19:47

Det går bra nu
Hej på er! Här sitter jag i soffan, har inte gjort så mycket mer idag :P Va ut på krogrunda igår i falun de va skoj =) Firade lite med nåra i klassen att seminariet var över och att tentan bara ska finslipas lite och sen lämnas in! På måndag börjar nästa kurs!
I tisdags hade jag och stefan 4 år tillsammans! Gjorde en pangmiddag med älgfilé å potatisgratäng ! Mycket gott ska ni veta =) Älskar dig kråkan
Sen har jag ju sökt ett jobb så jag va på intervju i fredags, å sen ringde dom i måndags å vill att jag kommer igen på tisdag! Det bådar ju gott =) Så dit ska jag på tisdag. Wihoo, hade varit toppen å ha ett jobb här nere då jag bara har skola 2 dagar i veckan =)
Just nu sitter jag och försöker få kontakt med min karl? Vet ju inte när han slutar å då är de svårt å planera när man ska börja med maten....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: