melinadavideit

2011-10-14
01:23:08

Kort inlägg!

Haha shit asså de fungerar å blogga från telen igen! Härligt!! Idag har man inte gjort så många barn inte! Vaknade faktiskt sent idag, eller ja, runt 11. Sen har jag kikat klart första å nästan andra säsongen av greys anatomy! Det som är synd är att det är nå fel, det fattas några avsnitt!! Måste se om jag kan hitta dom !! :)

Sen skulle jag vilja uppdatera telefonen till det nya iOS5!! Fast vad jag läst om den så är den väldigt VÄLDIGT lik android till utseendet! Jaadu orginellitet?

Sen har jag fått besök idag faktiskt! Hör å häpna! Mamma har varit å hälsat på mig :) det var kul! Vi va upp å hälsade på Karin å och hon sa till mig sen att min mamma va hemskt vacker och inte alls kan vara så gammal! Hehe sa jag hon är 46! Oooj men då är hon välbevarad sa Karin då!! Haha :)

Mamma å jag möblerade om här hemma också! Vart faktiskt asbra!! Mycket mer plats fick man :) får se vad Stefan säger om de sen då :) jag är nöjd iaf! Sen har jag diskat nåra gånger idag och avslutat dagen med att baka havreflarn (måste vara det lättaste jag någonsin bakat) å sen kikat på Just go With it med adam Sandler å Jennifer aniston :) bra va den :)

Imorn blir de slumberparty hos mellis!! Wiiihooo (behöver jag säga att vi kommer dricka vin?!)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: