melinadavideit

2011-09-09
15:32:13

Bestämt mig!
Nu har jag bestämt mig! Det får bli mora i helgen. Det känns rätt så nu kör jag på det, och JA jag vet att jag säkerligen kommer ångra mig sen men det kommer jag nog göra hur jag än gör. Så blev det med det!
Nu har jag gjort i ordning här i våran gulliga lilla etta, med packning, städning och allt va de är. Ska vattna blommorna lite innan vi far också. Cissi kommer till järnvägsstationen med tåget runt 16, så då plocker steff upp henne och kommer hit och sen byter vi bil och far hemöver =)
Hon ringde mig nyss och gjorde klart för mig att vi ska dricka vin iaf :P Vin är gott... :P
Här har ni en bild på mig i mina nya brillor iaf =)

Kommentar:

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-13 @ 12:36:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: