melinadavideit

2011-09-06
21:42:07

Efter-promenix-mys
Hejsan! Här sitter jag nu i soffan med filten över mig i vårat crib i Ängesgårdarna! Vi har nyss varit ute på en jätteskön kvällspromenix, och nu har Stefan tändt ljus här så nu är det mysigt! För tillfället sitter vi med varsin dator i knät. Haha, Stefan kikar på Ronny&Ragge och jag ska väl egentligen läsa ett kompendie eller vafan de nu är på 33 sidor men jag har ingen vidare lust just nu. Känner att det var alldeles för skönt å sitta å kika runt på allt annat. Förresten så har jag redan skummat igenom hälften.
Stefan å jag skulle köpa en skrivare idag men de gick inge bra. Så då åkte vi å käka thaimat istället! Gott var det men nu har jag ingen matlåda till imorn så jag får väl äta nå mackor eller nå då?? Blä
Det är alldeles svart ute nu för den som inte har några fönster eller orkar lyfta på baken och kika ut, hehe.
Jag har fortfarande inte bestämt mig om helgen förresten. Om jag ska stanna här eller om jag ska åka till Mora. hmmmm... jag måste tänka igenom detta.

Kommentar:





INTE ÅKA TILL MOOOOORA! Häng med oss istället! VI ÄR KUL! :D

2011-09-06 @ 23:07:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: