melinadavideit

2011-09-05
16:42:51

Kocken
Tjing tjong mina godingar!
Här sittligger jag nu i sängen, har precis lagat mat så den är klar när min söta lilla prins kommer hem. Idag fick vi sluta en nästan 40 minuter tidigare än vad jag trodde! Så de va ju bara att pallra sig hemåt det. Så nu har jag gjort mitt som kvinna för idag.
Imorgon ska min studiegrupp till kåren och jobba med en ny inlämningsuppgift! Jag har bytt grupp från den första, det kändes mycket bättre. Jag tycker det gör så mycket när man inte klickar med dom som är i gruppen när det handlar om ens egen utveckling. Så så var det med det! =)
Ikväll ska vi inte göra överdrivet mycket i Ängesgårdarna. Vi ska väl äta nu när stefan kommer sen ska vi typ ut å gå en vända å sen sova :P skönt att ta de lite lugnt å!
Nu väntar jag bara på att få mina glasögon..Fick ju dom i lördags, men då skulle hon i kassan böja till dom för dom va lite långa. Så då bröt hon av dom :P jahapp sa jag :P så nu får jag vänta en vecka till... jag som ser så dåligt!!!
nu va de ett tag sen de va bal minsann =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: