melinadavideit

2011-09-01
13:14:47

Torsdagsyra?
Hej på er godingar. Jag har precis ätit lite lunch. Fanns inte just nå att göra så jag åt lite makaroner och rå falukorv :P Inte det godaste jag ätit direkt men nu är jag inte hungrig nå mer iaf!
Har legat nu på morgonen och börjat med min första hemuppgift. Är inte riktigt klar än men snart så =)
Kierstin ringde för nån timme sen och ville att jag skulle komma bort till henne, sen vill nåra av mina klasskompisar att jag ska hänga med ut ikväll. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra? Det är ju fest imorn kväll också, men stefan ska åka hem i helgen så jag vet inte om jag kanske ska hänga med hem?
Jag känner mig faktiskt inte så jäkla festmotiverad. Jag känner med att jag vill få ihop mina hjärnceller nu när jag börjar plugga igen. Igår hade vi en föreläsning som skulle vara en introduktion på en bok, det slutade med filosofi och jag fattade ingenting, kände mig så jävla dålig!
Jag måste börja komma tidigt till föreläsningarna så att jag kan sätta mig långt fram å höra och fatta vad föreläsaren säger. Helt klart. Idiotmelina.
Mina nya glasögon har kommit till Mora också, ännu en anledning till att åka hem, jag måste ju kunna se. Och det är faktiskt lite drygt med linser. Kliar å har sig å så blir man trött. Blä.
Så jag har som sagt lite funderingar framför mig nu. Har beställt hem en bok som jag MÅSTE ha också. Den kommer också förhoppningsvis så snart som möjligt.
Nej nu ska jag ta tag i min hemuppgift igen! Tjing!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: