melinadavideit

2012-10-09
20:26:02

Helheten

Jag klöpp mig själv igår i brist på annat :) hehehehe så går det när man är ensam och rastlös i stugan sin!!

Nu sitter jag här i soffan framför äntligen hemma å har träningsvärk i röven, så gött! Imorgon blir det på't igen!

Idag har jag jobbat må ni tro! Jävlar va jag har mailat idag!! De ni! Har tillochmed fått mail från Roger Pontare! Ha!! När vindarna viskar mitt naaaaaaamn!! Jävlar så starstruck jag blev...

Jaha, å sen då?

Imorse ringde min tant (hyresvärd), då hade strömmen gått hos henne sötan. Hon ringde ner å bad mig koka tevatten! Självklart gör jag det tanten!!! Hihi så satt hon uppe i köket i mörkret med ett litet värmeljus!! Gulligull

Här är min middag för kvällen. Det är såååå tråkigt att laga mat själv!

Så va ja å handla på maxi idag, då kände jag mig som den ensammaste människan i Borlänge! Ingen pratade med mig!! Förutom en gullig tjej i kassan som började snicksnacka med mig :)

Hallå borlängebor?! Vart är ni???? Jag vill bli kompis :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: