melinadavideit

2012-10-22
19:46:00

Kväll
Hallå godingar!
 
Här sitter jag nu hemma efter en lång dag. Tre intervjuer har vi gjort och har redan börjat skriva ihop det till löpande text. Det här blir nog skitbra!
 
Imorgon är det återigen plugg. Tror dock att det kommer rikta in sig mer på vår dugga då. Undrar hur tusikan det ska gå egentligen... hehe. 
 
Mår lite bättre idag men får fortfarande ont i magen rätt vad det är. Hoppas det är tillfälligt och att jag blir som 
vanligt snart igen =)
 
Ååå till helgen ska det bli så kul när mina sälenbrudar kommer till mig! Har även ringt Sussi och hoppas att hon också ville komma hit! Wihoo! Här kommer en bildbomb på gamla goda bilder med Sälenbrudarna =) <3
 
 
 


Här har vi Elin på vänsterflajjen, Sussi, Anders, Sandra och Johan!



Frida och Elin!

 
Sussi!

 
Adina och jag

 
Frida och Elin
 
 
Jag och Sussi
 
 
Frida
 
 
Sandra agerar kock med löksäkringsglasögonen =)

 
 Jag och Sussi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: