melinadavideit

2012-10-14
13:59:16

Tiden går fort när man har roligt!

Hej på er :)

Här ligger jag med en katt på magen :) har nyss varit å åkt Mora runt då min syster övningskört med min bil då mamma endast har automat. Kul å se lite av byn som man vanligtvis inte ser :)

Igår va jag å min älskling å hälsade på lite folk vi inte träffat på länge i bonäs och våmhus, jättetrevligt! Jag tycker det är så kul å härligt att träffa alla vänner!

Sen har jag äntligen fått sova med min riktiga älskling (inte katten alltså) efter 10 hårda nätter utan honom :)

Nu står min kära mamma och lagar mat (lyx?!) och jag funderar på att ta mig en promenix, dock är vädret inte så lockande. Ska fundera på det ett tag till :)

Igår träffade jag förresten min goda vän Rebecka också! Å hennes underbara familj! Gud va det suger till i livmodern när man ser de små liven :) hihi!

Sen ikväll bär det av igen mot Ängesgårdarna :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: