melinadavideit

2012-09-24
10:26:23

Skön morgon
Hej på er! 
 
Jag sov alltså när det senaste inlägget publicerades. Snacka om att vara trött! Varken jag eller Stefan vaknade av larmet kl 6, om det nu ens var något larm då? Jag har inget minne av detta. 
 
Nu sitter jag vid köksbordet och lyssnar på min tvättmaskin och P3, har nyss ätit en god frukost.
 
Min tvättmaskin verkar helt plötsligt fungera utan problem igen? Vet inte riktigt vad det är för skumt med den. 
Innan vi åkte till Gran Canaria fick jag stötar av maskinen, men inte Stefan? Det var stötar när jag la handen på maskinen och när jag skulle trumman så att jag kunde ta ur tvätten. Och sen nu när vi kom hem från Gran Canaria så har en varningslampa slagit igång när tvättprogrammet ska gå över i sköljningsprogrammet, fattar inte varför för det är ju knappast så att jag eller Stefan skulle ha, under tvättprogrammet, gått och stängt av vattenkranen?
 
Fattar nada. Ringde morfar igår och frågade WHAT TO DOOO??? 
Han trodde att det var jag som var statisk, kan ju iochförsig stämma. Stefan fick ju ingen stöt men jag fick flera. Hur gör man sig själv ostatisk?? Och sen skruvade jag loss vattenslangen igår och kikade så att det inte var nå skräp i silarna, det var det inte! Igår körde jag en tvättmaskin, nemas problemas! Och nu hör jag precis att maskinen jag startat är klar, och det betyder ju även det att det fungerat. 
 
Hoppas verkligen, jag som är såå nöjd med den annars! =)
 
Idag är jag alltså inte i skolan, det för att jag har för mycket plugg. Såååå, jag ska väl ta och sätta igång. 
 
'
 
här kommer ett klipp på ett riktigt gulligt frieri! tänk va med tid som ska ha lagts ner på det här =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: