melinadavideit

2013-11-07
11:24:00

Wiho!
Nu var det ett tag sen jag skrev igen, har tyvärr varken haft tid eller lust, en riktig torröken har det varit i hjärnan. 
Kan ha att göra med att det varit mycket i skolan nu och att jag har haft några kompletteringar som gjort mig deppig. Dessutom fick jag inte jobbet jag sökte som jag verkligen ville ha... Mycket misslyckanden nu, men då kan det bara bli bättre! Man måste ibland hamna på botten för att kunna nå toppen!

Redan igår fick jag en förfrågan om jag inte kan komma tillbaka till ett gammalt jobb och jobba! Så som det ser ut nu så kommer jag göra det! Ska skicka ett mai till dom senare idag tänkte jag! Det kanske vänder!
 
Någonting mer positivt och underbar och bara underbart är att .... VI FLYTTAR HEM TILL MORA IGEN!!! Stefan har fått ett nytt jobb i Mora! NO MORE BORLÄNGE!! Fan så underbart!! Problemet vi har nu är bara vart vi ska bo, men det löser sig. Huvudsaken är att vi är i Mora. 
 
Hades är idag 5 månader, lillen! Förutom att han är rastlös när han är ensam hemma så tycker jag att han har blivit en riktigt duktig och snäll hund! Min stora fasa när jag skaffade honom var att han skulle bli som hunden vi hade tidigare, en engelsk cockerspaniel. Han var aggressiv, hemskt. Men Hades är så lätt och följsam! Haha min kompis Rebecka säger att han är som en gubbe i sättet :P Det har han isåfall fått från Stefan, han är också lite gubbig av sig =) Nej men han är en lugn (oftast) och snäll hund, han känns trygg i sig själv, dock är han lite mörkrädd, men det betyder väl att han håller sig till mig =)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: